Binnenland

Ondernemers Leerdam starten charmeoffensief

De Leerdamse Ondernemers Vereniging (LOV) wil de komende periode niet langer de onenigheid met de gemeente benadrukken, maar de aandacht vestigen op de functie van Leerdam als aantrekkelijk regionaal winkelcentrum.

Van onze correspondent
16 November 2004 08:41Gewijzigd op 14 November 2020 01:52

Dat bleek maandag op de massaal bezochte ledenvergadering. De Leerdamse middenstanders zijn het zat dat hun problemen door het bestuur van de LOV breed in de pers worden uitgemeten.

De onenigheid met de gemeente over de slechte toegankelijkheid van de stad vanwege de langdurige rioleringswerkzaamheden, het niet nakomen van afspraken door B en W en de parkeerproblemen zorgen volgens de ondernemers voor een verkeerde uitstraling naar de consument.

De LOV start de komende maanden een charmeoffensief om met name de klanten uit de omliggende kernen terug naar Leerdam te halen. Er komen zaterdagen waarop de consumenten vrij kunnen parkeren in het centrum van Leerdam. Daarnaast wordt het aantal koopavonden rond de feestdagen in december uitgebreid.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer