Binnenland

Rotterdam wil imago verbeteren

Onder de slogan ’Rotterdam Durft’ begint de gemeente Rotterdam een campagne om het imago van de stad te verbeteren. Uit onderzoek blijkt dat veel buitenstaanders Rotterdam zien als kille havenstad waar weinig te doen is. De gemeente besteedt de komende jaren 1,2 miljoen euro aan de campagne om dat beeld recht te zetten.

ANP
26 February 2004 17:28Gewijzigd op 14 November 2020 01:00

Het Rotterdamse reclamebureau ARA Groep is ingehuurd om de stad beter te verkopen. Het bureau bedacht de themaregel ’Rotterdam Durft’. „We durven bruggen en hoge gebouwen neer te zetten, skatebanen aan te leggen en de discussie over grootstedelijke problemen aan te zwengelen. We komen er alleen zo weinig voor uit", aldus donderdag C. Ketting van het Ontwikkelingsbedrijf Rotterdam.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer