Economie

Didix neemt De Nationale Kadobon over

AMSTERDAM (ANP). Het Amsterdamse bedrijf Didix, marktleider in de cadeaukaartenbranche in Nederland, neemt De Nationale Kadobon met onlinewinkel over. Dit maakten beide bedrijven dinsdag bekend.

7 January 2014 15:39Gewijzigd op 15 November 2020 08:04

Door de overname zegt Didix zijn marktpositie in de Nederland te verstevigen. De overname maakt deel uit van de verdere groeistrategie van het internationale bedrijf. De partijen maakten geen financiële details bekend.

De Nationale Kadobon is sinds jaren een begrip in Nederland. In 2010 is het concept vernieuwd in een onlineformule. De Nationale Kadobon is onder meer verkrijgbaar bij diverse winkelketens.

Didix is onder meer eigenaar van bekende cadeauconcepten zoals RestaurantCadeau, BioscoopCadeau, Beauty&ParfumCadeau en de ‘HEMA lekker weg belevenisboxen’. Sinds oktober 2013 is Didix tevens actief in de Belgische cadeaukaartenmarkt met de lancering van cadeauconcept ‘CinemaCadeau’.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer