Binnenland

Campagne moet imago platteland verbeteren

LTO Nederland komt komend voorjaar met een publiekscampagne die het imago van de agrarische sector moet gaan verbeteren. De land- en tuinbouworganisatie vindt dat het merendeel van de Nederlanders te weinig afweet van de sector om die goed op waarde te kunnen schatten.

ANP
6 December 2008 12:54Gewijzigd op 14 November 2020 06:51
MIDDELBURG - Het Zeeuwse platteland. Foto ANP
MIDDELBURG - Het Zeeuwse platteland. Foto ANP

LTO heeft zaterdag een bericht daarover in Fruitteelt, het blad van de Nederlandse Fruittelers Organisatie (NFO), bevestigd. Volgens een woordvoerder van de organisatie moet onder meer worden gedacht aan advertenties in dagbladen, open dagen op boerderijen en zelfs een speciaal Weekend van het Platteland.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer