Binnenland

Lang wachten aan telefoon bron van ergernis

Lang wachten is de grootste ergernis van Nederlanders als zij telefonisch contact zoeken met een bedrijf.

ANP
30 May 2008 11:32Gewijzigd op 14 November 2020 05:54

Dat blijkt uit een rapportage van het Meldpunt Telefoonirritatie die donderdag verscheen. Driekwart van de bellers meent door bedrijven veel te lang telefonisch in de wacht te worden gezet.Andere grote ergernissen zijn het heen en weer gestuurd worden tussen verschillende afdelingen (58 procent), het gebrek aan kennis bij de telefonisch medewerker (49 procent) en het niet nakomen van toezeggingen (48 procent). Slechts 14 procent van de ondervraagden zegt nooit problemen te ervaren als zij een bedrijf of instelling bellen.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer