Economie

Unilever zoekt nieuw boegbeeld

Voedingsmiddelenconcern Unilever gaat weer op zoek naar een boegbeeld voor zijn margarinemerk Zeeuws Meisje. Een verkiezing moet een nieuw gezicht opleveren voor Zeeuws Meisje, een van de oudere merken van Unilever. Een Zeeuwse tongval is uiteraard verplicht.

ANP
17 May 2005 18:36Gewijzigd op 14 November 2020 02:33

Unilever heeft jarenlang nauwelijks aandacht besteed aan het margarinemerk. Begin jaren negentig werd er voor de laatste keer op televisie reclame gemaakt met een meisje in traditionele klederdracht als ambassadrice van Zeeuws Meisje.

Zeeuws Meisje heeft lange tijd bij Unilever op een lijst gestaan van merken die zullen verdwijnen. Begin dit jaar werd die beslissing teruggedraaid, omdat de margarine goed bleef verkopen zonder dat er reclame voor werd gemaakt.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer