Binnenland

Reumafonds experimenteert met sms–actie

De sms–actie waarmee het Reumafonds geld voor de bestrijding van reuma probeerde binnen te krijgen, heeft vorig jaar weinig opgeleverd. Toch gaat het fonds ermee door. „We willen gewoon een nieuwe doelgroep bereiken. Jongeren krijgen ook reuma. We zijn aan het experimenteren om te kijken hoe we hen het beste kunnen bereiken", aldus een woordvoerster maandag.

ANP
13 September 2004 16:55Gewijzigd op 14 November 2020 01:38

Het televisieprogramma Radar kwam er achter dat 30 tot 50 procent van de 1,10 euro per sms–je rechtstreeks naar de telefoonmaatschappij gaat. Vorig jaar moest van wat overbleef nog de kosten van televisiespotjes op MTV en andere campagne–uitingen betaald worden. In totaal reageerden 6000 jongeren.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer