Economie

Topdrukte bij TUI-callcenter om Thomas Cook

Het speciaal ingerichte callcenter van TUI wordt overstelpt door telefoontjes van bezorgde vakantiegangers die via Thomas Cook of Neckermann een reis hebben geboekt. Garantiefonds SGR stelde met behulp van TUI dinsdagmorgen een speciaal telefoonnummer in om reizigers in het buitenland bij te staan.

ANP
24 September 2019 11:18Gewijzigd op 16 November 2020 17:03

Veelgehoorde klachten betreffen problemen met de accommodatie. Sommige hoteleigenaren eisen geld van vakantiegangers of dreigen reizigers uit het hotel te zetten. Verder zijn er ook veel vragen, zorgen en klachten over transfers naar de luchthaven.

De drukte wordt ook grotendeels veroorzaakt door consumenten die een vakantie geboekt hadden, maar nog niet op reis zijn. TUI benadrukt dat het nummer alleen is bedoeld voor reizigers die al op hun bestemming zijn en in de problemen zijn gekomen.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer