Economie

Hogere omzet en verlies voor HelloFresh

Maaltijdboxenleverancier HelloFresh heeft in de eerste zes maanden van dit jaar een fors hogere omzet behaald dan in dezelfde periode vorig jaar. Het verlies nam echter ook toe. De hogere opbrengsten en de toename van het verlies worden grotendeels veroorzaakt door uitbreidingen en daarbij gemaakte kosten.

ANP
14 August 2017 10:28Gewijzigd op 16 November 2020 11:14

De vraag naar de maaltijddozen van HelloFresh nam aanzienlijk toe. HelloFresh is in zeven Europese landen, de Verenigde Staten en Canada actief. Er werd voor bijna de helft meer besteld, wat een omzet van ruim 435 miljoen euro opleverde.

Er was echter ook een hoger verlies voor HelloFresh, dat mogelijk dit jaar nog naar de beurs gaat. Het nettoverlies kwam uit op 56,7 miljoen euro tegen 52,9 miljoen euro vorig jaar.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer