Politiek

Belgacom wordt Proximus

BRUSSEL (ANP). De naam van Belgacom verdwijnt uit het straatbeeld in België. Vanaf maandag gaan alle producten van de Belgische telecomonderneming onder één merknaam vallen: Proximus. „Het meest dichtbij. Dat is wat we willen zijn en voor onze klanten willen we ervoor zorgen dat wat voor hen belangrijk is, altijd dichtbij is”, zei topvrouw Dominique Leroy vrijdag bij de presentatie van het merk en het nieuwe logo.

26 September 2014 12:20Gewijzigd op 15 November 2020 13:10

Dit weekeinde beginnen de eerste verbouwingen van vijf winkels en worden de website en apps aangepast. Daarna volgen ook alle televisie-activiteiten, de producten in de winkels en de facturen. De hele operatie, die dit jaar afgerond moet zijn, kost Belgacom 20 miljoen euro.

De naam Belgacom verdwijnt niet helemaal: het aandeel op de Brusselse beurs blijft zo heten en het blijft ook de officiële bedrijfsnaam.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer