Economie

AH verruilt Euro Shopper voor AH Basic

ZAANDAM (ANP) – Albert Heijn (AH) vervangt zijn budgetlijn Euro Shopper door het merk AH Basic. Dat bevestigde een woordvoerder van het bedrijf woensdag na berichtgeving in vakblad Distrifood.

10 April 2013 09:50Gewijzigd op 15 November 2020 02:57

Alle producten van het merk Euro Shopper worden de komende weken vervangen door AH Basic. De supermarktketen begint met vijf producten, waaronder scharreleieren, cornflakes en hazelnootpasta.

AH introduceerde Euro Shopper in 1995, maar is „niet 100 procent tevreden” over het merk. Zo bleken prijs en kwaliteit volgens AH niet consistent, waardoor de door het bedrijf gehanteerde budgetslogan ‘goed en goedkoop’ niet genoeg uit de verf kwam.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer