Economie

Meer winkel- en horecaruimte op Schiphol

AMSTERDAM (ANP). Luchthaven Schiphol breidt de komende tijd de winkel- en horecaruimte flink uit. Dat gebeurt via een complete vernieuwing van Lounge 2, de ruimte direct achter de paspoortcontrole. Het project moet in de zomer van 2015 zijn voltooid, meldde de luchthaven maandag.

15 September 2014 14:48Gewijzigd op 15 November 2020 12:55Leestijd 1 minuut

Lounge 2 ondergaat een totale metamorfose met een indeling in zeven ‘themawerelden’. De thema’s zijn Luxury, Family, Travel & Culture, Modern Dutch, See Buy Fly, Fashion & Lifestyle en Care & Wellness. Elk thema kenmerkt zich door eigen materiaalgebruik, design, zitplekken, horecagelegenheden en winkels.

De verbouwing is onderdeel van een ingrijpende vernieuwing van Schiphol om de capaciteit te versterken en de efficiency en het comfort voor reizigers te vergroten.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer