Economie

„Smartphone-eigenaar weinig loyaal”

LONDEN (ANP/RTR) – De snelgroeiende markt voor smartphones is nog lang niet uitgegroeid, maar de fabrikanten van de telefoons moeten hard knokken voor hun klanten, want loyaal zijn ze niet. Dat blijkt uit onderzoek van bureau GfK dat maandag wordt gepubliceerd.

29 November 2010 09:26Gewijzigd op 14 November 2020 12:41
Foto ANP
Foto ANP

Van de eigenaren van smartphones zegt 56 procent nog niet te weten welk merk hun volgende hebbeding wordt. Alleen Apple weet met zijn iPhone klanten wel aan zich te binden voor de langere termijn.

Nu vrijwel alle mobieltjes waarmee je het internet op kan over dezelfde eigenschappen beschikken, wordt de toegang tot belangrijke diensten om meer uit je mobiel te halen steeds belangrijker. „Als de telefoon niet doet wat wordt beloofd of wat de klant hoopt, is de maker de klant kwijt”, aldus GfK.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer