Economie

Klant bepaalt beloning medewerker

VEENENDAAL (ANP) – Klanten lang laten wachten of een chagrijnige bui kan verkopers van BelCompany duur komen te staan. Het telecombedrijf gaat de tevredenheid van klanten meewegen in de jaarlijkse bonus voor de winkelmedewerkers. „De klanten bepalen de beloning van medewerkers”, meldde BelCompany donderdag.

30 September 2010 08:35Gewijzigd op 14 November 2020 11:57
Foto ANP
Foto ANP

Klanten kunnen op de website van het telecombedrijf de winkel waar zij hun aankoop hebben gedaan beoordelen. De totaalscore van elke winkel wordt vervolgens verwerkt in de bonus van de medewerkers. „We hopen dat we hiermee de dienstverlening aan onze klanten verder kunnen verbeteren”, zei Paul Vreeburg, directeur van BelCompany.

BelCompany heeft ruim 175 winkels in Nederland en maakt deel uit van het Macintosh-concern.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer