Economie

AH past regels prijscampagne aan

AMSTERDAM (ANP) – Supermarktketen Albert Heijn heeft regels rondom zijn campagne ’Laagste Actieprijs Garantie’ bijgesteld. Dat heeft een woordvoerder zaterdag gezegd.

13 June 2009 11:42Gewijzigd op 14 November 2020 08:07
AMSTERDAM – Supermarktketen Albert Heijn heeft regels rondom zijn campagne ’Laagste Actieprijs Garantie’ bijgesteld. „We hebben een maximum gesteld aan het aantal te vergoeden producten van zes”, aldus een woordvoerster. Foto ANP
AMSTERDAM – Supermarktketen Albert Heijn heeft regels rondom zijn campagne ’Laagste Actieprijs Garantie’ bijgesteld. „We hebben een maximum gesteld aan het aantal te vergoeden producten van zes”, aldus een woordvoerster. Foto ANP

Op enkele producten garandeert Albert Heijn goedkoper te zijn dan welke concurrent dan ook. Als iemand kan aantonen dat een andere supermarkt het product goedkoper aanbiedt, krijgt de klant bij Albert Heijn zijn geld terug en een appeltaartje. Maar daar is nu paal en perk aan gesteld.„We hebben een maximum gesteld aan het aantal te vergoeden producten van zes", aldus een woordvoerster. Ze verwees naar eerder deze week, toen een groep studenten een kratje Brand bier elders goedkoper had gevonden. „Die zijn met volle karren weggelopen. Maar we hebben wel de prijs aangepast, zodat we weer goedkoper waren".

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer