Binnenland

SGP Nunspeet ontevreden over service Regiotaxi

NUNSPEET - De SGP-fractie in Nunspeet heeft vragen gesteld over de service van de Regiotaxi.

Regioredactie
19 February 2007 08:42Gewijzigd op 14 November 2020 04:32

Bij het ombudsteam van de fractie komen steeds vaker klachten binnen over de regiotaxi. Zo zou de dienst slecht telefonische bereikbaar zijn. Ook arriveren de taxibussen vaak te laat.Verder zijn volgens het ombudsteam verschillende chauffeurs onbekend met de Nunspeetse wegen, zodat er regelmatig grote omwegen worden gemaakt. Daarnaast „loopt het personeel niet over van vriendelijkheid.”

Het kantoor van de Regiotaxi hoort in principe zelf voor de klachtenafhandeling te zorgen. Volgens het ombudsteam heeft dit echter nog geen verbetering teweeggebracht. De SGP wil nu dat het college zijn invloed aanwendt om de klachten te verminderen. Volgens de fractie is er juist voor gebruikers van de regiotaxi vaak geen alternatief.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer