Binnenland

Klachten over reisorganisatie gehandicapten

MEERSSEN (ANP) – Bij de Nederlandse Branchevereniging voor Aangepaste Vakanties (NBAV) komen regelmatig klachten binnen over reisorganisatie Holiday Care uit Meerssen.

26 July 2006 13:45Gewijzigd op 14 November 2020 03:58

Volgens een woordvoerster van de NBAV spreken klanten van Holiday Care over reizen die tot nachtmerrie worden, gebrek aan (gekwalificeerd) personeel, bussen zonder invalidentoilet, niet aangepaste kamers in hotels, en onvoldoende hulpmiddelen. Ook zou de reisbestemming vaak niet dezelfde zijn als waarvoor geboekt en betaald is, aldus de NBAV.Holiday Care zegt al acht jaar gespecialiseerd te zijn in vakanties voor gehandicapten. Die worden begeleid door gediplomeerd medisch personeel, aldus Holiday Care.

Volgens de NBAV voert Holiday Care echter ten onrechte het logo van het NBAV–keurmerk. Holiday Care erkende woensdag in een verklaring dat „er soms dingen mis gaan", maar laat weten alle klachten serieus te nemen.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer