Eigenaar onlinedrogisterijen belooft beterschap na klachten
De eigenaar van webwinkels voordeeldrogist.eu en superdrogist.com belooft verbetering, nadat de Autoriteit Consument & Markt (ACM) het bedrijf had aangesproken op zijn diensten. Consumenten klaagden over leveringsproblemen en slechte bereikbaarheid van de klantenservice.
Eigenaar Topcommerce belooft nu de beschikbaarheid van de producten op de website juist te vermelden en te zorgen dat alleen producten die direct leverbaar zijn besteld kunnen worden. Ook zal de klantenservice verbeteren, heeft Topcommerce toegezegd. De ACM blijft de webwinkels en hun klantenservice controleren, meldt de marktwaakhond.
Eerder wijdde het programma BOOS van Tim Hofman een aflevering aan consumenten die ontevreden waren over voordeeldrogist.eu. In die aflevering vertelt een ontevreden klant van de onlinedrogisterij dat zij haar bestelde producten niet ontvangen heeft en ook geen geld terugkreeg.
Op reviewwebsite Trustpilot krijgt voordeeldrogist.eu één van de vijf sterren en klagen klanten over niet geleverde bestellingen en een slechte klantenservice. Ook waren er mensen die hun geld niet terugkregen na het ontvangen van een verkeerde bestelling.