Kind (1) hapt in spijkerbanaan

Een 1-jarige meisje is in Zweden in het ziekenhuis beland nadat ze een hap had genomen van een banaan waar spijkers inzaten. De peuter bleef uiteindelijk ongedeerd.

Het incident was in de auto van de vader van het kind. Hij had de banaan gekocht bij een supermarkt in Eskilstuna voordat hij zijn dochtertje ophaalde bij de kinderopvang. Toen ze in de auto op de weg naar huis een hap nam, begon het kind plotseling te huilen. Uit de banaan staken spijkers.

Omdat het kind al een hap had genomen, reed hij met haar naar het ziekenhuis. Daar bleek ze geen spijker te hebben doorgeslikt.

De supermarkt haalde de bananen uit de schappen.