Economie

„Wanbeleid oorzaak van problemen Schiphol”

Ongebreidelde groei, marketingbonussen en gebrek aan investeringen zorgen ervoor dat reizigers nu urenlang in de rij staan op Schiphol. Dat stellen verschillende topmensen op Schiphol tegen De Telegraaf.

Webredactie
25 April 2017 07:13Gewijzigd op 17 November 2020 01:28
Grote wachtrijen maandag op Schiphol. beeld ANP
Grote wachtrijen maandag op Schiphol. beeld ANP

„Er is sprake van wanbeleid”, zegt operationeel directeur René de Groot van KLM. „Schiphol heeft verkeerde keuzes gemaakt. De luchthaven heeft met behulp van marketingbonussen ingezet op groei die niet noodzakelijk was en nagelaten om te investeren in de juiste infrastructuur.”

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer