Campagne ”Vier de zomer” in de christelijke boekhandel van start
De maanden juni en juli staan in het teken van de campagne ”Vier de zomer in de christelijke boekwinkel”. Centraal staat het actieboek ”Vier de Zomer” dat vanaf 1 juni voor 4,99 euro te verkrijgen is.
De uitgave bevat 14 (bijbelse) thema’s zoals ”Volmaakte rust”, ”Loslaten” en ”Verwondering”. De lezer wordt uitgedaagd daar op een reflectieve en creatieve manier mee aan de slag te gaan.
”Vier de zomer” is een campagne van de Brancheorganisatie voor het Christelijke Boeken- en Muziekvak (BCB). Het actieboekje ”Vier de zomer” is op verzoek van BCB ontwikkeld door het Nederlands Bijbelgenootschap.
Naast het uitgeven van het actieboekje richt de campagne zich op een selectie van 12 zomertitels voor de vakantieperiode onder het motto ”Ik ga op reis en neem mee”. Het gaat hierbij om onder meer: ”Bij je volle verstand” van Tim Keller, ”Het dorp”, van Lisette van de Heg, ”De salto sultan” van Corien Oranje en ”Zo veel liefde” van Edith Schouten.
Aan de campagne is ook een wedstrijd verbonden. Lezers worden uitgedaagd om een originele vakantiefoto met het boekje ”Vier de Zomer” te maken, deze op Facebook, twitter of Instagram te zetten en deze te taggen met ”Vierdezomer”. De vijf origineelste geposte foto’s worden beloond met een boek naar keuze van de 12 zomertitels.