Binnenland

Rouwkaarten niet op tijd bezorgd

PostNL heeft de afgelopen dagen gefaald met rouwpost, waarvan het de enige bezorger is in Nederland. Het postbedrijf moest een telefoonteam aan het werk zetten omdat het van 180 begrafenissen de uitnodigingen niet op tijd had kunnen bezorgen. De geadresseerden kregen een telefoontje, meldt De Telegraaf.

Webredactie
15 December 2017 07:00Gewijzigd op 16 November 2020 12:13
Sortering van de post bij het sorteercentrum in Den Haag. beeld ANP
Sortering van de post bij het sorteercentrum in Den Haag. beeld ANP

„De betreffende families zijn via de contactpersonen geïnformeerd waarna de geadresseerden zijn gebeld of via de mail de rouwkaart hebben ontvangen”, zegt PostNL. Het gaat om een paar duizend kaarten, die de afgelopen dagen alsnog zijn nabezorgd.

„De combinatie van kerstpost én code rood heeft op meerdere locaties het uiterste van de medewerkers gevraagd”, aldus de zegsvrouw.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer