Economie

Albert Heijn begint weer prijzencampagne

ZAANDAM (ANP) – Albert Heijn begint een nieuwe campagne om klanten te wijzen op diverse prijsverlagingen in de supermarkt. Met advertenties in de landelijke dagbladen laat de grootgrutter weten elke week prijzen te verlagen. De prijsverlagingen staan los van de wekelijkse aanbiedingen, laat een woordvoerster donderdag weten.

11 March 2010 12:39Gewijzigd op 14 November 2020 10:04

Prijzen verlagen deed Albert Heijn al langer, maar het was niet altijd even zichtbaar voor de consument, zegt de woordvoerster. De komende weken gaat de supermarkt daarom via een mediaoffensief het signaal afgeven dat Albert Heijn „nog steeds op de prijs let".Verder gaat de supermarkt in alle filialen lijstjes verspreiden met de twintig scherpst afgeprijsde producten. Ten slotte zet AH alle prijsverlagingen op de website. Daarnaast blijft de super klanten lokken met de wekelijkse aanbiedingen voor steeds wisselende producten.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer