Economie

Wederom storing bij internetbankieren Postbank

AMSTERDAM (ANP) – De internetbankierensite van de Postbank is maandag weer getroffen door een storing. Op de site konden klanten geen bij– en afschrijvingsoverzichten raadplegen. De saldo–informatie en andere functies van de site werkten wel. De storing ontstond rond 10.30 uur en was rond 14.20 uur deels verholpen, aldus een woordvoerster van de bank.

24 September 2007 16:45Gewijzigd op 14 November 2020 05:07

Klanten kunnen weer hun bij– en afschrijvingsoverzichten raadplegen, maar bepaalde transacties bij pin– en betaalautomaten staan dubbel op het overzicht. „Het lijkt alsof de betaling dubbel is afgeboekt, maar dat is niet juist. Het saldo is correct", verzekert de zegsvrouw. De bank krijgt veel telefoontjes over de dubbele afboekingen.Vorige week waren er ook al problemen met bankieren via mijnpostbank.nl. De Postbank kampt de laatste paar maanden met storingen en besloot daarom een verbeterprogramma, waarvoor het bedrijf 40 miljoen euro heeft uitgetrokken, op te starten. Dit programma moet aan het einde van het jaar zijn afgerond. „Incidenten als deze" zijn volgens de woordvoerster in de nabije toekomst nog niet uit te sluiten.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer