Binnenland

Ontevredenheid over afhandeling klachten door NS

Treinreizigers zijn niet tevreden over de manier waarop de Nederlandse Spoorwegen officieel ingediende klachten afhandelen.

ANP
10 May 2005 11:26Gewijzigd op 14 November 2020 02:31Leestijd 1 minuut

Dat blijkt uit een onderzoek van de NS onder haar klanten. Een woordvoerder liet dit maandag weten.

De afhandeling van de klachten kreeg van de passagiers een rapportcijfer van gemiddeld 5,5. Dat is wel een verbetering vergeleken met 2003, toen reizigers de klachtenafhandeling met een 4,8 waardeerden, maar nog geen voldoende.

De treinreizigers zijn ontevreden over het gebrek aan zorgvuldigheid, snelheid en deskundigheid bij het afhandelen van de klachten. Ook de geboden oplossingen vinden zij onder de maat. De NS-directie gaat haar best doen in de toekomst beter te scoren.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer