Economie

Weer storing bij internetbankieren ING

AMSTERDAM (ANP). ING kampt weer met een storing bij het internetbankieren. Klanten kunnen daardoor niet betalen met de app Mijn ING. Dat heeft een woordvoerder van de bank zaterdag gezegd tegen technologienieuwsdienst BuzzT.

18 October 2014 17:20Gewijzigd op 15 November 2020 13:42Leestijd 1 minuut

Sommige mensen kunnen überhaupt niet inloggen op Mijn ING. Anderen komen wel in de app, maar zij kunnen geen betalingen doen via de app, de website of iDeal. De oorzaak is nog niet duidelijk. ING kan ook nog niet aangeven wanneer de storing is verholpen.

De eerste meldingen kwamen rond 15.30 uur binnen. Op Twitter biedt ING verontschuldigingen aan voor de storing. „We werken hard aan een oplossing”, meldt het bedrijf.

Uit een analyse van de site allestoringen.nl bleek onlangs dat ING-klanten dit jaar het meeste last hebben van storingen. „ING zag in verhouding tot vorig jaar het aantal storingsdagen met 216 procent stijgen”, zei Tom Sanders van de site. „In de praktijk heeft de digitale dienstverlening van ING elke 15 dagen last van een grote storing, en zijn er om de dag grote of kleine problemen.”

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer