Economie

Klanten positiever over NS

Treinreizigers zijn het derde kwartaal van dit jaar weer iets positiever geworden over de prestaties van de Nederlandse Spoorwegen. Ze gaven het bedrijf gemiddeld een 6,8 als rapportcijfer. Dat was in dezelfde periode vorig jaar een 6,6 en in het tweede kwartaal van dit jaar een 6,7.

ANP
7 October 2004 14:38Gewijzigd op 14 November 2020 01:43

De klanten waren vooral tevreden over het aantal treinen dat op tijd reed, aldus de NS donderdag. Ook over de informatie bij vertragingen en de reinheid van treinen en stations waren ze meer te spreken.

In het derde kwartaal reed 87,9 procent van de treinen op tijd. Dat was in het tweede kwartaal 87,7 procent.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer