Buitenland

Nu al klachten over nieuwe dienstregeling NS

De nieuwe dienstregeling van de Nederlandse Spoorwegen gaat zondag in, maar Rover maakt zich er nu al zorgen over. De laatste weken ontving de reizigersvereniging naar eigen zeggen zo’n driehonderd klachten van mensen die te maken krijgen met langere reistijd en extra overstappen.

ANP
6 December 2016 14:29Gewijzigd op 16 November 2020 09:12

Rover heeft een onlinemeldpunt geopend en roept reizigers op hun ervaringen met de nieuwe dienstregeling - zowel positief als negatief - via dat meldpunt te delen. De klachten, op- en aanmerkingen gaat de organisatie bespreken met NS.

Overigens betekent de nieuwe dienstregeling voor de meeste reizigers een verbetering, vindt Rover. In oktober maakte NS al bekend dat er voor bijna iedere treinreiziger wel iets verandert. Het zijn de meest ingrijpende wijzigingen sinds 2007.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer