Economie

Sanoma reorganiseert bladentak

HOOFDDORP (ANP). Sanoma reorganiseert bij zijn bladentak. Het bedrijf gaat zich richten op 17 titels, terwijl voor 32 titels wordt bekeken of ze kunnen worden samengevoegd of verkocht. Anders worden ze opgeheven. Hieronder een overzicht van de merken van het mediaconcern.

31 October 2013 08:22Gewijzigd op 15 November 2020 06:42

Focusmerken: Libelle, Margriet, Viva , Flair, Flow, Story, LINDA (Vrouwen), Donald Duck, Tina, Zo Zit Dat, Fashionista (Kids & Teens), Ouders van Nu, Kèk Mama (Parenting), vtwonen, Ariadne At Home, Eigen Huis & Interieur (Home Deco), AutoWeek (Automotive).

Strategische heroriëntatie: Beaumonde, Grazia, Marie Claire, Nouveau (Glossies), Nieuwe Revu, Panorama, Playboy, Formule1.nl, KIJK, Know How, Moto 73, Roots, Truckstar, Motor (Mannen), Fiets, FietsActief, Helden, Procycling, Zeilen (Sport), 101 Woonideeën, Babygids, delicious., Home and Garden, Kinderen, Knipmode, Knippie, More than Classic, Nickelodeon, Seasons, Tuinieren, Vorsten Royale, Zin (Divers).

Zogenoemde ‘custom titels’, deze worden ondergebracht bij Head Office NL (dochter Sanoma Media Nederland)

GOLF Journaal, Golfers Magazine, Golf.nl (Golf), Hoefslag, In de Strengen, Paard & Sport, Paard & Leven, Phryso (Paarden), Hockey.nl (Hockey) en schaatsen.nl (Schaatsen).

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer