Binnenland

Leger des Heils introduceert eigen modemerk

Het leger des Heils brengt een eigen kledingmerk op de markt.

ANP
15 October 2003 11:02Gewijzigd op 14 November 2020 00:38

Het heet 50/50 en bestaat uit handgemaakte kledingstukken en accessoires. De collectie is samengesteld uit kleding en andere materialen uit de depots van het Leger des Heils.

Het merk is vanaf eind oktober te koop op de Chill Out!-afdeling van de Bijenkorf. De opbrengst van de 50/50-collectie gaat naar projecten van het Leger des Heils voor zwerfjongeren.

Volgende week woensdag vindt in de Bijenkorf in Amsterdam de officiële introductie van het modemerk plaats met een uitgebreide modeshow.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer