Economie

Grand Effie voor AH-campagne

AMSTERDAM (ANP) – De reclamecampagne Gewoon bij Albert Heijn heeft woensdag een Grand Effie gekregen voor een „uitzonderlijke prestatie op het gebied van effectieve communicatie”. Dat heeft de organisatie van de jaarlijkse uitreiking van vakprijzen in de reclame laten weten.

14 October 2010 07:33Gewijzigd op 14 November 2020 12:08
Foto ANP
Foto ANP

De campagne Volkswagen Rijbewijs kreeg een Gouden Effie. De prijzen werden woensdag uitgereikt in Club Air Amsterdam tijdens het festival De 24 uur van de Reclame. Bij elkaar werden zestien Effies uitgereikt in diverse categorieën, twee keer zo veel als vorig jaar.

In de diverse categoriën werden onder andere campagnes van Sire, Oxfam Novib het ministerie van Justitie, Unilever en Hak bekroond. De jury stond onder voorzitterschap van de voormalig staatssecretaris van Economische Zaken Frank Heemskerk (PvdA).

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer