Economie
C1000 aangepakt om kiloknallers
AMSTERDAM (ANP) – Supermarkt C1000 krijgt van de stichting Wakker Dier 250 bijtende ‘reclamespotjes’ op de radio, omdat deze super „het vaakst vlees voor dumpprijzen verkocht.”
7 June 2010 09:25Gewijzigd op 14 November 2020 10:49
AMSTERDAM - Supermarkt C1000 krijgt van de stichting Wakker Dier 250 bijtende ‘reclamespotjes’ op de radio, omdat deze super „het vaakst vlees voor dumpprijzen verkocht.”
Wakker Dier onderzocht de afgelopen twaalf weken de folders van de acht grote supermarkten op vleesacties. In totaal verkochten die in deze periode 132 keer vlees onder de gemiddelde prijs van kattenvoer (4,12 per kilo). C1000 was met veertig reclame-acties verantwoordelijk voor 30 procent van deze ‘kiloknallers’.
Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl