Economie

T-Mobile komt 3G-klanten tegemoet

DEN HAAG (ANP) – Telecombedrijf T-Mobile komt zijn klanten die problemen ondervinden met smartphones financieel tegemoet. Zij hoeven twee maanden niet te betalen voor hun mobiele internet. Dat liet het bedrijf donderdag weten.

3 June 2010 18:55Gewijzigd op 14 November 2020 10:47
Twee maanden gratis internet bij T-mobile vanwege problemen. Foto EPA
Twee maanden gratis internet bij T-mobile vanwege problemen. Foto EPA

Door de populariteit van de smartphone, in het bijzonder de iPhone van Apple, kampt T-Mobile met netwerkproblemen. Vooral in een aantal grote steden en tijdens de ‘spits’ hebben klanten die gebruikmaken van het zogenoemde 3G-netwerk te maken met storingen.

T-Mobile werkt „dag en nacht” aan uitbreiding van de capaciteit op het netwerk. „Uiteraard doet T-Mobile er alles aan om haar klanten binnen de toegezegde termijn van twee tot drie weken weer een goede dienstverlening op het 3G-netwerk te bieden”, aldus het bedrijf.

Klanten die problemen hebben, kunnen een formulier invullen op de website. T-Mobile kan aan de hand daarvan constateren of de klachten gerelateerd zijn aan de netwerkproblemen.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer