Binnenland

Centraal Beheer beraadt zich op slogan

APELDOORN (ANP) – Verzekeraar Centraal Beheer beraadt zich op haar beroemde reclameslogan ’Even Apeldoorn Bellen’. De leus heeft door het drama van Koninginnedag een nieuwe lading gekregen. De verzekeraar heeft de lopende campagne per direct stopgezet en overweegt de slogan ook in de toekomst niet meer te gebruiken.

2 May 2009 10:51Gewijzigd op 14 November 2020 07:50
APELDOORN – Verzekeraar Centraal Beheer beraadt zich op haar beroemde reclameslogan ’Even Apeldoorn Bellen’. De leus heeft door het drama van Koninginnedag een nieuwe lading gekregen. Foto ANP
APELDOORN – Verzekeraar Centraal Beheer beraadt zich op haar beroemde reclameslogan ’Even Apeldoorn Bellen’. De leus heeft door het drama van Koninginnedag een nieuwe lading gekregen. Foto ANP

Een woordvoerder heeft een verhaal daarover in dagblad De Stentor zaterdag bevestigd. De succesvolle reclamecampagne loopt inmiddels bijna een kwart eeuw mee. In de reeks werden meer dan vijftig filmpjes gemaakt waarin mensen in penibele situaties belanden waar uiteindelijk een verzekeraar aan te pas moet komen. In één van de laatste filmpjes dreigt een parachutist op Koninginnedag op het hoofd van de majesteit te belanden.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer