Economie

Fortis doet reclameslogan in de ban

De geplaagde Belgisch-Nederlandse bank-verzekeraar Fortis maakt voorlopig geen gebruik meer van de slogan ”Here today. Where tomorrow?”.

ANP
1 October 2008 10:35Gewijzigd op 14 November 2020 06:28

„De overkoepelende mediacampagne ”Het leven is een curve” blijft vooralsnog wel overeind. We kijken wel of de campagne moet worden aangepast”, zei een woordvoerster van Fortis dinsdag.De slogan is onderwerp geworden van spot. Op internet is met name ”Here today. Gone tomorrow” een grap die veel wordt gemaakt. In de laatste maanden is Fortis vaak verweten slecht te communiceren. Gezien de zich opstapelende problemen was er ook kritiek op de reclamecampagne van het bedrijf.

Fortis stelt dat de grappen over de slogan niet de reden zijn om de campagne nader te bekijken. „De huidige marktsituatie van Fortis is de reden om nog eens goed te kijken naar wat je wilt zeggen in reclameboodschappen”, aldus de woordvoerster.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer