Binnenland

Consumentenbond wil af van tariefstijging

Als de dienstverlening van NS zo gebrekkig is dat zij leidt tot dit soort draconische maatregelen, dan is verhoging van de tarieven uit den boze. Dat vindt de Consumentenbond over de aangepaste dienstregeling van NS voor de komende twee weken.

ANP
30 October 2002 12:26Gewijzigd op 13 November 2020 23:54

„Natuurlijk gaat veiligheid boven alles. Maar dit soort maatregelen gaat het begrip van reizigers te boven.”

„We begrijpen niet dat NS er niets tegen kan doen. Kan personeel ’s nachts niet de rails schoonblazen of kun je voorop de locomotieven geen bladerblazers monteren”, vraagt een woordvoeder zich af.

De bond wil in ieder geval dat NS zich ruimhartig opstelt in geval de komende weken de treinen vertraging oplopen. „Betaal als compensatie voor de overlast wat soepel uit in dat soort gevallen”, luidt de oproep van de bond.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer