Economie

Prijzenslag in supermarktwereld

De supermarktwereld maakt zich op voor een nieuwe slag in de prijzenoorlog. Albert Heijn verlaagt zaterdag de prijzen van ruim duizend A–merk producten en Plus komt dinsdag met een prijsverlaging van duizend artikelen. Dat werd vrijdag aangekondigd.

ANP
21 March 2008 12:21Gewijzigd op 14 November 2020 05:39
AMSTERDAM – De supermarktwereld maakt zich op voor een nieuwe slag in de prijzenoorlog. Albert Heijn verlaagt zaterdag de prijzen van ruim duizend A–merk producten en Plus komt dinsdag met een prijsverlaging van duizend artikelen. Foto ANP
AMSTERDAM – De supermarktwereld maakt zich op voor een nieuwe slag in de prijzenoorlog. Albert Heijn verlaagt zaterdag de prijzen van ruim duizend A–merk producten en Plus komt dinsdag met een prijsverlaging van duizend artikelen. Foto ANP

Volgens AH gaat het om producten van A–merken die dagelijks worden gekocht, zoals Heineken–bier, Campina–yoghurt en Spa Fruit. De prijsverlagingen maken deel uit van een drie weken durende reclamecampagne voor A–merken.Plus kondigde vrijdag zijn prijsactie aan met paginagrote advertenties in de landelijke dagbladen. Tot de artikelen die Plus blijvend in prijs verlaagt, behoren onder meer schoonmaakmiddelen.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer