Economie

Consumentenbond geeft strijd tegen KPN op

DEN HAAG (ANP) - De Consumentenbond geeft de strijd tegen het telecomconcern KPN op. De belangenvereniging probeert al een halfjaar KPN zo ver te krijgen de vele problemen met internetbellen op te lossen, maar de pogingen hebben weinig opgeleverd.

4 May 2007 19:25Gewijzigd op 14 November 2020 04:45

Dat heeft de Consumentenbond vrijdag laten weten.De consumentenorganisatie bemiddelde namens duizend KPN-klanten met het concern. Ze had zelfs een juridische actie in het vooruitzicht gesteld. Dat heeft echter geen zin, zegt de bond nu, omdat „de rechter de gevallen als te verschillend zal bestempelen.”

Klanten van KPN met een falende telefoonverbinding moeten nu zelf bij het concern aankloppen. De consumentenorganisatie stuurt wel een informatiepakket toe, waarin staat hoe klanten hun contract met KPN kunnen beëindigen. Ook wordt daarin vermeld hoe ze een klacht bij een geschillencommissie kunnen indienen.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer