Binnenland

Honderden klachten over dienstregeling

RIJSWIJK (ANP) – Reizigersorganisatie Rover heeft maandagochtend enkele honderden klachten binnengekregen over de nieuwe dienstregeling van NS en streekvervoerders. Dit zei een woordvoerder maandag.

11 December 2006 13:47Gewijzigd op 14 November 2020 04:21

De meeste klachten gingen over de dienstregeling. Slechte aansluiting tussen het streekvervoer en de trein was het grootste euvel. Verder hadden veel klagers opmerkingen over de vervanging van intercity’s door stoptreinen.De overgang naar de nieuwe dienstregeling leidde niet tot een grote chaos, maar lokaal deden zich wel problemen voor. „Op sommige plaatsen moesten reizigers achterblijven op het perron door een te grote drukte. Ook is op sommige stations de informatievoorziening nog niet in orde. Bovendien kregen we klachten over het station Amsterdam–Bijlmer, waar bouwvakkers nog aan het werk zijn", aldus de woordvoerder.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer