AllerHande richt zich meer op gezinnen
ZAANDAM (ANP) - Albert Heijn gaat met AllerHande een andere koers varen. Het huisblad van het supermarktbedrijf richt zich voortaan meer op het gezin, met recepten voor elke dag van de week die sneller, gemakkelijker en goedkoper zijn te bereiden.
Daarnaast gaat AllerHande meer aandacht besteden aan gezondheid, het huishouden en persoonlijke verzorging. „Het wordt meer Libelle-achtig”, zei een woordvoerder van Albert Heijn vrijdag in een toelichting.De aandacht voor het „alledaagse” gaat ten koste van het exclusief culinaire, maar de ware kookliefhebber blijft ook in de nieuwe opzet aan zijn trekken komen, aldus de woordvoerder.
De nieuwe koers van AllerHande sluit aan bij de positionering van Albert Heijn als een winkel voor iedereen.
AllerHande heeft een oplage van 2,1 miljoen. Het gratis tijdschrift, dat dertien keer per jaar verschijnt, wordt volgens Albert Heijn door 4,3 miljoen mensen gelezen.