Economie

„Prijzenslag op verre bestemmingen

De Nederlandse toerist lijkt de winnaar te worden van de prijzenslag onder reisorganisaties op verre bestemmingen, die onvermijdelijk is door het debacle rond luchtvaartmaatschappij Holland Exel. „De consument is de lachende derde", voorspelde woensdag directeur Van den Hoogen van D–Reizen.

ANP
9 February 2005 13:36Gewijzigd op 14 November 2020 02:12

Bij vestigingen van zijn reisorganisatie, marktleider met vliegvakanties met een aandeel van 20 procent, loopt het storm met mensen die een reisje boeken naar Brazilië, Cuba, Sri Lanka en andere verre oorden. D–Reizen is doorverkoper van TUI, dat stunt met tot de helft goedkopere vakanties om de vliegtuigen vol te krijgen.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer